مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 فروردین 1400 ساعت 05:552021-03-21سياسي

سال 1400 دوران وفور اعتبارات استان ایلام است 


نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: منکر زحمات مسئولان استانی نیستیم، اما آمارهای غلط و بزرگ نمایی عملکردها، مشکلی است که گریبان استان را گرفته و باید واقعیت هایی که در استان وجود دارد به صورت صحیح اعلام شود.

- علی اکبر بسطامی با حضور در برنامه زنده افق روشن از سیمای مرکز ایلام، اظهار کرد: استان ایلام دارای مواهب خدادادی زیادی است که با این حال، زیبنده ایلام نیست که در قعر جدول استان های توسعه یافته کشور باشد.

وی با بیان اینکه یکی از مهم ترین ایرادات اصلی در بحث مدیریتی در کشور و استان بزرگنمایی عملکرد ها است، گفت: منکر زحمات مسوولین استانی نیستیم، اما آمارهای غلط و بزرگ نمایی عملکردها، مشکلی است که گریبان استان را گرفته و باید واقعیت هایی که در استان وجود دارد به صورت صحیح اعلام شود.

نماینده مردم ایلام در محلس شورای اسلامی اظهار کرد: سال 1400 را به فضل خدا دوران وفور اعتبارات استان می دانم، 295 میلیارد تومان در تلفیق بودجه برای راه آهن استان در نظر گرفته شده است همچنین در برنامه ششم توسعه صراحتا اعلام شده که استان های نفتی باید به راه ریلی دسترسی پیدا کنند که ایلام، فاقد راه ریلی است.

بسطامی با بیان اینکه فقر مفرط در استان قابل هضم نیست و مسئولان باید به استان توجه بیشتری داشته باشند، ادامه داد: مرز و همسایگی با کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال 1400 دوران وفور اعتبارات استان ایلام است 

سال 1400 دوران وفور اعتبارات استان ایلام است